ЦЕНЗУРА по-університетськи у Франківську (додано відео)

 

Вчора під час проведення розширеної Вченої ради в Прикарпатському національному університеті ім. Василя Стефаника із залу засідань були вигнані журналісти.

 

Після початку роботи Вченої ради в залі знаходилися журналіст Івано-Франківського народного інтернет-телебачення "ОКО" та львівського телеканалу ЗІК Руслан Коцаба, а також кореспондент провідної івано-франківської газети "Галицький кореспондент" Марія Гаврилюк.

 

Руслан Коцаба був помічений першим, так як він вів відеознімання наради. Проте в якийсь момент комусь це почало не подобатися і його "наполегливо" почали просити покинути приміщення. Руслан Коцаба показав присутнім журналістське посвідчення і пояснив, що перешкоджання законній діяльності журналіста тягне за собою адміністративну та кримінальну відповідальність. Проте це не вплинуло на керівництво ПНУ. Була оголошена перерва в роботі ради.

 

"Я перед початком вченої ради підійшов до секретаря, назвався та запитав чи потрібна у вас акредитація. Мені відповіли, що ні. А те, що сталося потім - це взагалі якась дикість", - сказав Руслан Коцаба кореспондентові "ФІртки".

 

Пізніше, приблизно через півтори години після початку роботи Вченої ради, університетські "невігласи" помітили і Марію Гарилюк, яка проводила запис події на диктофон. Її також "попросили на вихід".

 

Марія Гаврилюк також повідомила університетських чиновників, що їх дії незаконні та про те, що ці дії можуть стати причиною звернення редакції "Галицького кореспондента" до прокуратури. Без результату.

 

Нагадаємо, що в лютому 2012 року в ПНУ ім. Стефаника відбудуться вибори нового ректора. Тому події, які відбуваються зараз в університеті, з яким пов'язані в той чи інший спосіб десятки тисяч івано-франківців, є суспільно значимими та цікавими для мешканців Івано-Франківщини. Також нещодавно в університеті проходила міністерська перевірка. То ж не дивною є зацікавленість журналістів в подіях, що відбуваються в ПНУ.

 


09.12.2011 2869 66
Коментарі (66)

Руслан Коцаба 2011.12.09, 09:10
Ось відео без купюр, вибачте за не дуже якісний звук... http://www.youtube.com/watch?v=9whIotBl5W8
Пес 2011.12.09, 09:20
Подивився відео. ЦЕ - КАПЄЦ!!!!! Це не університет, а зборище динозаврів. ЦАРСТВО МАРАЗМУ! Ректор взагалі неадекватний. Але найбільше здивував Великочий. Був про нього значно кращої думки.
Богдан 2011.12.09, 09:39
А що тут дивного? Засідання вченої ради це внутрішня справа університету і журналісти немають жодного відношення до цього, а тимбільше сидіти та вести відео та аудіо запис. Це так як би прийшли журналісти до тебе до хати і почали знімати. Та ще і жалітись на перешкоджання їх діяльності. Та ви завтра прийдете у кабінет ректора і будете там знімати і жалітись. Невже немає більше проблем які потрібно висвітлювати. Вчена рада проходить кожного місяця. А чому ви прийшли саме на цю? Не працюйте по замовленнях і буде більше поваги до вас і вашої роботи. А замовне це все тому що ви незрозуміло чому приплели сюди майбутні вибори. Хоча якщо ви були уважні то справа ішла зовсім не про це. Робіть свою роботу чесно і ніхто не буде вам заважати.
Журналіст 2011.12.09, 09:47
2 Богдан. Розчарую тебе Богдане. Коли і куди мають ходити журналісти - це виключно їх справа. Які вчені ради ігнорувати, а які відвідувати - не нам вказувати журналістам. Вони якраз НЕ прийшли до когось додому. І не прийшли в кабінет. А прийшли на ПУБЛІЧНИЙ ВІДКРИТИЙ ЗАХІД. Сподіваюся, що там не потрібно було допуску до державної таємниці, ні? Така європейська практика відкритості, публічності та журналістських стандартів. А твої думки, Богдане, - це якраз "совок". І якщо в суспільстві більшість "совків", то не треба говорити про Європу. Перещкоджання діяльності журналіста, а тут воно очевидне, - це порушення закону України. Я би на місці журналістів зробив з цього скандал, щоб іншим ідіотам "не повадно було".
Богдан 2011.12.09, 09:55
Журналіст Якщо думка читача для вас "совок" то про що можна говорити. Кожен має право висловити тут свою думку і я це зробив. Ви коментуйте ствттю а не мене. Не треба шукати сенсацій там де їх немає.
Богдану 2011.12.09, 09:57
Якщо бути чесним, то скажіть про що йшлося на вченій раді, а не відписуйте, що вчена рада не про те, а зовсім про інше. Ще момент - ПНУ не є приватною власністю, як от квартира людини, а держаний університет і ЗМІ мають повне право бути присутніми на засіданях вченої ради. Добре пам"Ятаю, коли Остафійчук сам просив ЗМІ приходити на такі засідання і це було саме перед виборами ректора. А тепер, що Остафійчуку не вигідно, щоб ЗМІ показували справжній стан речей в університеті. Варто тільки поглянути на інститут культури ре директор А.Г. з купленим дипломом, а проректор по акторству Х.Ф. взагалі не має профільної освіти. І атких там безліч. Чому ректор не розповість про комісію, яка перевіряла роботу цього "кулька" і як студенти скаржилися на відсутність класів для репетицій, костюмів, дикорацій. А на це все виділяються кошти і, до речі ті, які за навчання сплачують самі студенти. то куди йдуть кошти? і це лише мала краплина у тому бардаку, що робиться в університеті. Тому будемо раді, якщо за цей прецендент атки візьметься прокуратура і пояснить ректору, що він переступив межу закону і ПНУ не його приватна власність, а державна і все що там робиться мають знати люди. а знають вони це лише через ЗМІ.
Богдан 2011.12.09, 10:05
Та я незнаю про що там ішлось і знати не хочу.Я до університету немаю ніякого відношення. Ви ж знімали то ви і знаєте. А те що вам цікаво про кого ви тут запитуйте питайте у них а не у мене. Ніхто я бачу не коментує от і незнаю чому причепились до мого коментаря. Я пишу те що думаю. Якщо не можна то я не буду. Напишіть свою думку а не виправляйте мою.
юрист 2011.12.09, 10:30
якаЄвропа, бик на бику і биком поганяє
Вітер 2011.12.09, 10:40
*** ...Заснулий на гниллі жебрак в ім"я свого гниття зчиняє галас. Дозволивши плодитись боягузам, знайдуться співаки, що славитимуть їх права, та їхню справедливість - увічнення того, що є. Ставати справедливим - уміти обирати і відтинати виразки. Хто животіє, навпроти того, хто тішиться могутністю. І ті і ті, що поділяють між собою, угодою вшановують велике почуття і називають милосердям те, що сприймуть інші як пожертву. Та вартість дару на невидимих терезах. Сенс милосердя - дар співпраці. Екзюпері "Цитадель", VIII
Уга 2011.12.09, 11:31
Повне лайно. Старі маразматики і вискоччи журналюги. Бидляк один одного вартий. Хочете сенсації, то ідіть на нараду до силовиків, там просвітетеся про відкати з жезла і показники розкриття злочинів. Аматори
до журналістів 2011.12.09, 11:38
Щось я не бачив ваших репортажів про те як газдиня доїть корову у себе в хліві, пошук сенсацій де можливо все не справді добре це ваша фішка. Ясно, що публічний захід має бути відкритим, ясно що громадскість має знати про нього якщо вона цього хоче, але є науковці, вони живуть у своєму світі, там свої правила як і в будь якій іншій галузі, там взагалі все своє як і у вашому цеху журналістів. Зніміть щось про себе, про свої заказухи, про свою некомпететність у більш ніж 90% випадків життєвих ситуацій, про свою постійно СУБ"ЄКТИВНУ думку. Знайшов колись у павутині слова журналіста - "я знайду вам любу новини, погану чи хорошу, якщо не буде ніяких новин я вийду на вулицю і вкушу собаку". То ж марно нападаєте на Богдана і тому за біблійною мудрістю дивіться завжди вперше на себе.
Мар'яна 2011.12.09, 12:02
Відео - це жуть, слів немає. Згая старих пердунів з позаминулого. Таракани завжди боялься світла.
Мар'яна 2011.12.09, 12:05
до того, хто назвався "до журналістів". Кажуть, що в радянські часи на телебаченні була "супарпопулярна" рубрика "Новини з полів і ланів". Там було і про передових доярок - героїв соцзмагання. Ви хочете, щоб журналістика повернуласа до тих стандартів?
до Мар"яни 2011.12.09, 12:17
Якщо не вмієте читати між рядками, а сприймаєте все буквально то вам ще рано читати сер"йозні теми. Краще пийте пепсіколу та тіштися життю і не забувайте вчитися бо можете залишитись у свому "кажуть" на все життя.
ггг 2011.12.09, 20:58
LOL, гггггггггг http://www.facebook.com/groups/144024955626748/
Руслан Коцаба 2011.12.09, 22:04
Вдячний усім, хто так активно обговорює цю доволі звичну і банальну для мене ситуацію з Кримінального кодексу, яка скромно іменується "перешкоджанням журналістській діяльності". Чесне слово, я не робив жодної "джинси" вчора, і мене дійсно не хвилює поки що ректоріада чи ці дрібні хабарники із дешево купленими професорськими титулами! Мене хвилює згортання свободи слова у колись європейському Франківську і зростаюча агресія титулованого бидла з претензією на інтеліґентність... Оце дійсно страшно неприємно, страшно і неприємно! Деталі можу повідомити телефоном 0503386798. І ще: якщо хтось матиме різноманітне переконливе "жовте" відео, як ця "штанішлавівська" рагульня буде напиватися зимовими святами до усрачки по цих своїх так званих кафедрах і деканатах чи моменти передачі хабарів від старостів до нешанованих мною титулованих рагулів - з радістю поставлю на Народне ОКО! Вичавлюємо рагулізм , хрунів і бикоту РАЗОМ! Разом нас багато і на них нам якось байдуже.... :)
В.Гавканюк 2011.12.09, 22:07
Кацаба зробив добру справу - тепер ми бачимо наскільки совкова і примітивна так звана професура Прикарпатського універу. І звідки можуть взятися гідні молоді громадяни?! А ото кодло на чолі з примітивним Остафійчуком - НА ПЕНСІЮ!
донХуан 2011.12.09, 13:05
дєдушка в повному неадекваті...............................
Я 2011.12.09, 14:24
Це є робоче засідання в державній несекретній установі, яка існує на бюджетні кошти, тобто і на мої податки також! Тому Я і тисячі мешканців хочуть знати чим живе вуз і які у нього проблеми та способи їх вирішення. А допомагають усім нам в цьому якраз журналісти, - це їх робота, до речі, захищена Законом. Тільки в приватні і режимно-секретні об*єкти чи заходи журналістам необхідно отримувати дозволи! Так як ці "вчені" опустили авторитет свій і вузу - жодний журналіст не зміг би опустити. Ганьба совкам!
Гість 2011.12.09, 14:59
Якщо журналіст має право перебувати на цьому заході, то він собі туди йде. І хто би що там не говорив чи кричав, журналіст сидить і працює, виконуючи свої професійні обовязки. Якщо журналіста виганаяють із застосуванням фізичної сили, то він викликає МІЛІЦІЮ. І міліція вже розбирається хто є правопорушником та вживає передбачених законом заходів (Україна, Івано-Франківськ, 2089 рік.)
Для Я, що вкрав мій підпис: 2011.12.09, 15:41
Робоче засідання в державній несекретній установі також запросто може носити конфіденційний характер. Прикладів таких можу привести массу. І так і є насправді, і багатьом рішенням таких колегіальних органів, як Вчена рада, може бути присвоєно гриф "Для службового користування".
Я 2011.12.09, 15:44
Та для чого ці фантазії ваші смішні, що "могло би бути". Прокурор розбереться.
До Я: 2011.12.09, 15:53
А в чому там буде прокурор розбиратись? Хіба в перешкоджанні діяльності колегіального органу особою, яка назвалась "журналістом" (SIC!) "Івано- Франківського народного інтернет-телебачення "ОКО". (Доречі, телебачення - це ЗМІ, яке підлягає ліцензуванню. Як там у Коцаби з ліцензією? А копію її він в ПНУ надав? А письмовий дозвіл від ректора отримав?)
Я 2011.12.09, 16:01
Коцаба на відео назвався і пред'явив посвідчення кореспондента по Івано-Франківській області львівського телеканалу ZIK. Марія Гаврилюк - газети "Галицький кореспондент". Оскільки Вчена рада не є нарадою, що вимагає допуску до держтаємниці, то Закон України "Про інформацію" чи "Про доступ до інформації" - не пам'ятаю як називається, - забороняє обмежувати діяльність журналіста. Оскільки як сказано в статті редакції подадуть заяви прокурору - то він і скаже чи було це порушенням керівництва ПНУ чи ні. Давайте почекаємо. Але якщо в цих монстрів з університету багато таких адврокатів то наш шлях не в Європу, а вте міце яке з нею рифмується.
Я (original) 2011.12.09, 16:01
А загалом, рівень правового невігластва у молодої порослі, на кшталт Коцаби, чи Свободівців - просто зашкалює... Я от пропоную завтра комусь організувати інтернет-видання "ІФ-ЗУБ" і взявши камеру попертись на засідання політради ВО "Свобода". І познімати там... Ну-ну...
Я 2011.12.09, 16:07
До Оригінала. А в Європі ви якраз можете створити своє інтернет-телебачення і назватися журналістом і піти знімати. І там ніякий бик тобі не першкодить, а тим більше не знайдеться "Оригінала", що буде цей бічізм в країні пермігшого маразму адвокатувати. Там для створення інтернет-телебачення навіть ліцензії не треба - такі норми європейської демократії. Ви щось про Європу?
Я (original) 2011.12.09, 16:18
Європа в своєму лібералізмі докотилась до узаконення усиновлення дітей одностатевими чоловічими парами. Так що їхні цінності мені не завжди по-душі. Крім того, наведене вами - це лишень ваша гучна заява. Підкріпіть її посиланням на законодавство країн-членів ЕС і ми перенесемо нашу розмову на якісно новий рівень. В іншому разі - усе це просто чергова журналажа...
Я 2011.12.09, 16:23
Мені також не все подобається в Європі. Більше того - багато не подобається. Але в наших реаліях журналістика, яка вона не є - продажна, недосконала, примітивна, - хоч якийсь запобіжник від зловживань, корупції, кумівщини, незаконних дій посадовців, казнокрадства..................... Тому - хай ходять всюди журналюги, хай риють, хай щугають бидлокерівників хоча б своєю писутністю. Це не панацея, але хоча б один з механізмів, - часто останній...
Я (original) 2011.12.09, 16:24
І я так і не зрозумів... Ви підтримуєте мою ідею познімати на політраді "Свободи", чи ні? Причому пропоную знімати і викладати в і- нет усі без виключення внутрішні збіговиська свободи, чи осередку БЮТу в області... Ну як? В якості альтернативи можу запропонувати відвідати нараду директорів при голові правління "Прикарпаттяобленерго". Або в "Прикарпаттрансгазі" (вони суто державні)... Ну?
Я (original) 2011.12.09, 16:28
З тим, що журналісти повинні підіймати усе, що погано пахне, "на гора" - я з вами повністю згоден. Але професійний рівень наших Франківських журналістів настільки низький, що навіть задовбати правильно й коректно державну установу вони не можуть. Якби я був Коцабою, то поступив би дещо інакше ще з тиждень тому і не дав би шансу Вченій раді викрутитись і не пустити мене на засідання. Але я не Коцаба, я, видав, трохи вумніший :)
Я 2011.12.09, 16:28
Я - за. Але збіговиська є дійсно закриті, про які ніде не анонсується. Тут - інший випадок. Вчена рада - це ОФІЦІЙНИЙ ПУБЛІЧНИЙ ВІДКРИТИЙ ЗАХІД, на якому висловлюються офіцівйні позиції, приймаються ПУБЛІЧНІ рішення. І тому нікому журналіст не заважає. Якби він був п'яний, кричав, зачіпався до жінок, або показував непристойні частини тіла - так, видалити, бо перешкоджає. А тут чим заважав журналіст? Хтось тут нижче написав, що таракани бояться світла. А ще дебіли бояться що їх дебілізм побачить надто багато людей?
випадковий читач. 2011.12.09, 19:13
до Я і до Я-оригіналу. я не хочу дебатувати ні з ким. А просто хочу сказати , що і риторика і те як Я(оригінал) аргументує, мислить -викликає повагу.і тому хочеться з ним погодитись. А ті сленгово - не зовсім культурні словечка, якими так всипана мова Я і та якась внутрішня злоба, що відчувається в його повідомленнях - відштовхує. мені щиро шкода таких озлоблених людей, напевне, вони просто не щасливі. Я тільки не зрозуміла, чому кореспондент з ЗІКу написав на Фіртку, а не на ЗІК? Це щось означає?
Петя 2011.12.09, 19:50
Кошмар. Ці обличчя на відео. Що діється в універі? Це ж мав би бути цвіт, інтелект краю. Дич. Зеленого поняття не мають про те, що таке відкритість і цивілізованість. Ця дамочка гнівна... Смішно і сумно одночасно.
Пес 2011.12.09, 20:19
Фіртка, вичищай флуд! Ці невипадкові "випадкові читачі" і Я-оригінали мають задачу не по суті, а зафлудити тему. А викладачів з відеоролику навіть шкода. Вони гарні люди, але ректор пукнув і всі починають змагатися в лояльності - бали загрібати одне перед другим. Хоча всі розуміють що ситуація дебільна.
Так собі 2011.12.09, 20:30
Ахахахаха! Стільки розумних і освідчених людей, а нічого практично не можуть зробити, навіть журналіста із залу попросити))
ФІРТКА 2011.12.09, 22:34
Таки почали видаляти флуд (на прохання користувачів:)) Хто не знає: "флуд" - це улюлюкання не в тему, засмічування громіздкими і такими, що повторюються текстами, які нічого спільного власне з темою обговорення не мають.
Артур 2011.12.09, 22:39
Подивився відео. ЦЕ - КАПЄЦ!!!!! Це не університет, а зборище динозаврів. ЦАРСТВО МАРАЗМУ! Ректор взагалі неадекватний. Але найбільше здивував Великочий. Був про нього значно кращої думки. Дуже класний коментар. А Великочий просто дитина есдеків ...
Андрію 2011.12.10, 11:25
ні в якрму разі не віддавайте свого сина в цей університет!!!!!! Вже краще- в галицьку академію.))))) Звідти він точно вийде ДУЖЕ розумним хлопчиком.
Андрій 2011.12.10, 09:55
Д И Н О З А В Р И! І я хотів віддати сина у цей університет!!! та ніколи в житті! Спасибі журналістам, що відкрили очі!
ССаня 2011.12.10, 12:56
Журналюги на то журналюги, аби всюди влазити куди їх просять і не просять. То їх робота, їм за це гроші платять.Чим більше нариють, тим більше грошей. А всі інші люди, на те й люди, щоб думати як від цих журналюг врятуватися. Але зайдіть на МАЛАКАВУ і почитайте та вони виявляється банять всі повідомлення, які не такі, що їм подобаються. Оце так новина. Цікаво мене видалять? А чому нема нічого в Правді іф. Іду далі шукати.
san 2011.12.10, 13:09
читав МАЛАКАВУ. Фіртка банить((((((((((((((. Фіртка не позорся. універу і пресі -однаковий респект
Не "Я" 2011.12.10, 14:29
Смішно, коли щось з цієї бурси, Прикарпатського університету, починає вилазити назовні, журналістів відразу принижують і звинувачувати у заказусі. Представники цього зміїного кодла повинні зрозуміти, що справжніми замовниками цих статтей є тисячі викладачів і студентів, які годують це бидло
Руслан Коцаба 2011.12.10, 17:06
Шановні! Я вас благаю - не називайте хоча б вже після перегляду мого відео цю зацофану бурсу-педінститут Університетом... Не дискредитуйте цю дефініцію! Мені дійсно прикро, що "остєпєньонні" мудаки і мудачки, у яких на лобі написано, що їм красна ціна - 20 баксів, починають із себе моральних авторитетів корчити... Але коли ми разом їх приземимо, що вони не є жодні університетські викладачі, а звичайні "бурсацькі мастаки" - то може стануть адекватнішими? Отже, домовилися - ПЕДІНСТИТУТ ?! Послухайте мене, старого...
Дєдьо 2011.12.10, 17:26
Руслан + 100!!!
Прозрівший 2011.12.10, 17:35
Я прозрів!!! Нарешті я знаю хто винен!!! Не сцикливі тупі чиновники, не хапуги-депутати, і не ректори-андерграунди, а журналісти!!!!! Вони у всьому винні, бо якби вони про цю шоблу не писали, то я би думав, що в нас все ідеально: влада мудра і діяльна, депутати дбають тільки про мене (тобто про народ) і собі на шкоду, а ректори в нас мудрі менеджери, а не вчіно напів-п'яні і тупі бики. Дякую вам, друзі!!!
Викладач ПНУ 2011.12.10, 18:08
Був присутній на цьому збіговиську. Хочу вибачитися перед журналістами за наших мамонтів. Цікава сентенція - наш ректор-алконавт напевно уявив себе хрещеним батьком мафіозі Доном Корлеоне, мотивуючи вивід із залу журналістів тим, що "нам треба поговорити про наші СІМЕЙНІ проблеми")))))) Руслане, не всі в університеті....., ну хай буде - педінституті такі. Будемо намагатися змінити ситуацію.
Бувалий 2011.12.10, 18:18
Скопіще мєлкіх взяточніков, пристаркуватих дєшовок і стойкіх алкоголіков - ось він який, знаменитий прикарпатський універ! Скучно, товаріщі
Гість 2 2011.12.10, 21:40
Вміння визнавати помилки - це вже вартісний крок. Зрештою шлях до розуміння торується через помилки. Я приймаю Ваші вибачення. Щодо журналіста - то я так думаю(оскільки Ви відслідкували адрес), - це не мій рівень і стиль. І не моїх друзів. Це низько - дозволяти собі примітивно- образливі інсинуації в адрес будь-якої особистості. І не гідно, на мою думку, людини, яка має почуття власної гідності. Проте, не с позицій моралізаторства, а виключно для роздумів: та термінологія, якою користується журналіст, певне і викликала відповідну реакцію. Що в цій темі є флуд( дякую Вам, що вже знаю значення) - то це дуже відносне поняття ›фіртці -продовження10.12.2011 22:14 Колись Парацельс казав, що все є або ліками, або отрутою, тим або іншим його робить дозування. Так і тут: в моєму розумінні -це обговорення теми, а в Вашому - "флуд". То ж, аби не виникало моральних колізій, певне все ж не варто адміну сайту, опираючись на власне розуміння, так відверто нехтувати думками інших, навіть якщо вони не в площині його розуміння питання. І на завершення. Варто не навязуючи безумовно нікому свого стилю чи способу аналізу, все ж, культивувати певний рівень спілкування. Вам би певне не хотілось, аби Ваш син чи дочка. прийшовши додому, розповідали напр. наступне: " (близько до мови оригіналу) Татку, тут вчора" впились до усрачки... я зустрів рагулів і бидло по дорозі " і в такому дусі. Але, це справа кожного і я не хочу повчати журналістів як їм писати. Це просто були мої міркування.
Руслан Коцаба 2011.12.10, 22:32
Багато у чому згоден із попереднім коментатором, додам тільки, що як досвідчений журналіст, старанно підбираю термінологію і вислови відповідно до інтелектуального та психічного стану респондентів.... Стан "ерзац-прафєсури" у залі доволі запущений і критичний, тому я делікатно добирав слова, аби не образити бува когось чи не травмувати чиєсь гіпертрофоване самолюбство... Хіба це не помітно на відео? :) Тому пропоную Вами не лаятися зі мною чи іншими коментаторами, а все-таки об`єднатися навколо здорової думки про нездоровий викладацький колектив Вченої Ради педінституту, нездорову атмосферу в залі та нездорові антидемократичні замашки у мовчазної маси, що там засідала! У сталінські чи брєжнєвські часи це було нормою, але от зараз мені особисто чомусь не хотілося б віддавати вразливих дітей у руки таких неморальних "вихователів". У Вас немає тотожного відчуття? Стосовно понять рагуль, мудач, хруні чи бикота, то не переймайтесь! Наша мова багата і соковита - вивчайте її! Для прикладу: http://www.slovoborg.ru/definition/мудак
Коцабі 2011.12.10, 23:36
Пропоную уточнення: не ПЕДІНСТИТУТ, а ПЕДОінститут )))
ОКОзамилювач 2011.12.11, 14:38
(повторюю видалене Фірткою. Можливо, хтось встигне прочитати): Пане Руслане, як ви ставитесь до людей, так і вони до вас. Ви мені чимось витвір професора Преображенського нагадуєте. Я вже не кажу про журналістський "професіоналізм". Я б вас теж нікуди не впускав, бо ще до приходу на подію ви вже думаєте про те, як би чогось гівнистішого накопати та попіаритись на власноруч ініційованому скандалі ....
ОКОзамилювач 2011.12.11, 15:27
Руслан Коцаба:"...як досвідчений журналіст, старанно підбираю термінологію і вислови ..." Цитую "досвідченого": дауни, Анус, Анчоус - це про Мера міста Анушкевичуса, рагулі, Неважно,_ себто не важливо,( http://youtu.be/gmgRssiffi4 ) ( http://youtu.be/EIYORQ_b2ew) ... або ось йойо гамокоментар: Загружено пользователем RuslanKotsaba , дата: 28.10.2010 друга частина "марлєзонського балету". Весело, ефектно і ефективно граю Анчоуса... Граю боляче!
ОКОзамилювач 2011.12.11, 15:41
Ще один його "шедевр": http://youtu.be/vc6XCh38Lu0 (вибачте, що таким чином сприяю рекламі "досвідченого журналіста"). Це як в "Забути Герострата", але вже нехай...
Гість 2011.12.11, 16:23
ну добре, нехай Коцаба епатажний. так там ще й інша журналістка була, за якою жодних скандалів не замічено
ФІРТКА 2011.12.11, 17:57
На відео університетська "проФФесура" сама каже до Руслана Коцаби: "МИ ВАС НЕ ЗНАЄМО, тому прохання покинути зал засідань". Тому мова йде в інформації не про конкретного журналіста, а про банальну кримінально карну дію - "перешкоджання журналістській діяльності" замішану на совковому розумінні університетських "гостей з минулого", що таке свобода слова. ОКОзамилювачу - В подальшому, при намаганні флудити тему, флуд буде видалятися, а його автори банитися:))
Викладач 2011.12.11, 18:03
Не знайомий з журналістами, що були присутні, але можу засвідчити, що журналіст, який був першим видалений із залу, поводив себе максимально коректно. Навіть дивно було як він може стримувати емоції в такій ситуації. Хотілося аж самому встати і вийти з цього театру абсурду. Деякі наші професори справді .........
Жанна 2011.12.11, 18:04
А що журналісти справді можуть бути всюди де хочуть? Класно!
Микола 2011.12.11, 18:36
Це відео - вирок. Царство дебілів. Подивіться на ці обличчя! Жахіття.
Володимир 2011.12.11, 19:20
Хто що хоче, те й знаходить. Як на мене (я був на тому засіданні), то обидві сторони конфлікту були не до кінця коректними. З усіх вузів Івано-Франківська ПНУ найменш корумпований, займає найвищий рейтинг з науки, дає найкращу і найбільш універсальну освіту. Звичайно, у ПНУ є багато вад, але най хтось зробить щось краще, а вже потім поливає брудом. Аналіз повинен бути всебічним. Проте, зі свого особистого досвіду можу сказати, що професійний рівень прикарпатської журналістики дуже низький. За виключенням кількох журналістів, всі, з ким ґ зустрічався, досить низької ерудиції і фахової підготовки. Периферія, разом з ПНУ. То ж давайте не поливати один другого брудом, а працювати на процвітання Прикарпаття і всієї України! Слава Україні!
Руслан Коцаба 2011.12.11, 20:47
Вельминешановний пане Богдане! (або невідомий, що пише з компа, авторизованого користувачем "Богдан Ст*шк*в")! Уважно перечитую всі Ваші змістовні коменти на "Фіртці" та "Малакаві" під ніком "ОКОзамилювач". Змушений зауважити, що якщо писати слово мер з великої букви, то цей клоун від того більшим не стане! Тому дійсно змушений підтвердити, що часто скорочую чужинське і важке для написання прізвище Анушкевичус до коротенького "Ану-ус", деколи полюбляю це вічно п`яне чмо назвати Анчоусом. Визнаю, що частенько людей, які не відчувають, у ЯКЕ СЕЛО перетворилося за 5 років наше колись красиве європейське місто, іменую «рагулями», або «бикотою», або «хрунями», або «даунами»... Я дійсно так припускаю і це є моє оціночне судження. Ви теж маєте право на оціночне судження і я це право безкомпромісно визнаю! І коли я пишу, що "граю" Анчоуса, то я дійсно це роблю, але ж не сприймайте це занадто натурально, не збуджуйтесь будь ласка... Я Бібіса Андрусовича Анушкевичуса граю морально. Це зовсім інакше, аніж грати молоденьких діточок-співачок, обіцяючи їм буцімто якусь зіркову кар`єру навзамін! Тому не переступайте у цих коментах межі дискусії - вона не про тисменицького пристаркуватого ловеласа, старанно розігруючого із себе "бика-мачо-педофіла", і не про журналістів Руслана Коцабу та Марічку Гаврилюк, а про цензуру в місцевому педінституті і про негідну совєцьку поведінку "всечесного" складу Великої вченої ради!
Солідарний 2011.12.12, 13:54
Смішно, коли одного журналіста, який представляє дві газети, залишають на засіданні Вченої ради, а двох інших журналістів видаляють... Уже тільки цей факт говорить про те, що щось нечисто в цьому закладі... І де його журналістська солідарність?
Gtnz 2011.12.13, 14:15
2 Володимир. Класичний приклад забалакати тему. Тут що йшлося про інтелект і ерудицію журналстів? Ні. Напевно серед них відсоток добрих журналістів такий самий як і відсоток добрих викладачів чи науковців серед загальної кількості викладачів ПНУ. Мова йде про інше - про кримінально карне діяння - перешкоджання журналістській діяльності. Про дикість і тупість тих, хто виганяв журналістів. І все. А з відео я жодної некоректності журналіста не побачив - він якраз був на диво спокійним і коректним, на відміну від цих дебілів. Подивіться на їх очі, на вираз обличчя! Там все написано.
ГІСТЬ 2 2011.12.18, 21:55
файно просралась універська псевдоінтелігенція
Sentinel 2011.12.19, 14:33
"Элита" сказала же,что у них своя разборка,а пацан пришёл с видеокамерой и за него пахан не подписался.Так вали отсюда,мы здесь капусту рубим...!Ну ладно эти старые пни с ними всё ясно,но что это молодежь сидит как г.вна наелась.Демократия демократией,а ректора зассали. Я прошу извинения за феню,но если с "элиты" пединститута снять шелуху-обыкновенный кодляк
пупс 2011.12.21, 12:40
одне слово- сходняк...
кримінально карне діяння 2011.12.26, 17:42
кримінально карне діяння - а ось для цього вже є суд! Відколи це шмаркаті (правда не всі) низькопрофесійні журналісти стали ще й суддями? Прав хочуть мати багато, а відповідальності - нуль. Де ваша спроба всебічного аналізу, а не пошук дешевих новин, бажано негативу? Для того, що я кажу треба мати розум і працювати, працювати. А тут - прийшов невипадково (за наводкою і навіть відомо чиєю) - спровокував і вже герой тижня. Так Україну не збудувати і нама чого рядитися у патріоти.
10.05.2022
Тетяна Дармограй

Чимало українців, які наразі у відносній безпеці, відчувають провину, що можуть жити звичним життям. Зокрема, у них нерідко виникає так званий «синдром вцілілого».

968
28.04.2022
Тетяна Дармограй

Фіртка поспілкувалась з психологинею Оленою Коструб про те, як упоратися з втратою близької людини, як підтримати того, хто переживає втрату та чого робити не потрібно.    

1978
19.04.2022
Алла Павлуцька

Що таке війна для психіки, як уникнути конфліктів у команді, якщо ти волонтер? Як волонтерити, щоб не вигоріти передчасно? Як говорити з дітьми про війну та заспокоювати їх? Вправи, які допоможуть під час паніки в укритті та вдома, про синдром “провини вцілілого” та інша корисна інформація від психологині та коуч-менторки.

2851
15.04.2022
Уляна Мокринчук

Фіртка продовжує публікувати історії людей, які особисто пережили жахіття війни та переїхали з місць, які постраждали від воєнних дій, на Івано-Франківщину або перебувають тут транзитом.

3487
08.04.2022
о. Володимир Лукашевський

Війна торкається абсолютно кожного. З чим найчастіше сьогодні люди звертаються до лікаря та як побороти відчуття неспокою, говоримо з терапевтом Клініки св. Луки Лілією Федунців.

3687
07.04.2022
Мар’яна Цимбалюк

Голова Івано-Франківського обласного відділення Асоціації фахівців з нерухомості України розповів про те, що відбувалося з орендою житла на початку війни, чи стабілізувалися ціни, настільки комерційна нерухомість виросла в ціні у зв'язку з релокацією бізнесу і що слід очікувати на ринку нерухомості Прикарпаття найближчим часом.

6876 1

24 лютого Росія оголосила про початок так званої «спеціальної військової операції» в Україні. Кожній розважливій людині зрозуміло, що те, що відбувається в Україні, є повномасштабною війною. Однак, це не класична конвенційна війна (масові звірячі злочини проти мирного населення це підтверджують), в якій збройні сили однієї держави у відкритій конфронтації за нормами міжнародного права протистоять військовим силам іншої.

3871

Сьогодні кожен українець незалежно від своїх політичних, релігійних чи інших поглядів є солдатом української армії, що захищає свою країну від російсько-білоруських окупантів.

5686

Російський ліберал не може відчувати емпатію до українського народу, до його трагедії. Для нього душевні терзання російського мародера і вбивці куди важливіші і, головне, ближчі. Це таке осмислення власної нікчемності.

6824 1

Раз на рік Президент США звертається до країни з трибуни у Конгресі. State of the Union. Своєрідний звіт про стан речей в країні. Перші 20 хв (з 60) були про Україну. Овації стоячи кожну хвилину. Майже всі з українськими прапорцями.  

7640
18.04.2022

Аби уникнути харчових отруєнь чи гострих кишкових інфекцій, спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області рекомендують дотримуватись основних правил.

2477
28.03.2022

Вже незабаром в Івано-Франківську запрацюють анонсовані владою соціальні ринки. Тут всі охочі зможуть придбати продукти за нижчою, аніж у магазинах, ціною.

4742
25.03.2022

Харчуватися тут можуть як евакуйовані українці, так і місцеві мешканці громади.

5127
09.05.2022

Кожен охочий мав змогу доєднатися до молитви через трансляцію на інтернет-ресурсах Івано-Франківської Архієпархії УГКЦ та Архікатедрального собору.  

494
04.05.2022

Розмова між предстоятелями церков відбулась через відеозв'язок Zoom і тривала близько 40 хвилин. Патріарх Кирило під час розмови з протягом 20 хвилин, "читаючи з папірця", намагався переконати Папу Римського в доцільності війни росії проти України. 

958
25.04.2022

Православні християни вшановують пам'ять преподобного Василя Сповідника, єпископа Парійського. Наші пращури у молитвах до святого просили про надання сили та хоробрості, а також про позбавлення від хвороб. Що не можна і що  слід робити в цей день.

1828
07.04.2022

Християни східного обряду 7 квітня відзначають Благовіщення Пресвятої Богородиці – третє за значенням свято після Різдва та Великодня. Згідно віруваннями цього дня Діві Марії явився Архангел Гавриїл, який повідомив її про те, що вона стане матір'ю Ісуса Христа.  

3411
08.05.2022

Схиляємось перед матерями та батьками, які виростили мужніх патріотів, перед дітьми, які втратили батьків...

936
25.04.2022

У Франції офіційно оголосили переможця президентських виборів, другий тур яких відбувся у неділю 24 квітня.

1803
07.04.2022

Нагадаємо, що попри те, що ЗСУ фіксують численні обстріли українських земель, що ведуться з території Білорусії; дислокацію на білоруських землях російських окупантів, котрі вбивають, гвалтують та грабують цивільне населення в Україні Лукашенко цинічно заявляє, що Білорусь не є учасником війни.  

3707
05.04.2022

Метою законопроєкту є встановлення кримінальної відповідальності за пропаганду символіки військової агресії рф проти України та за порушення законів і звичаїв війни в частині використання військовими формуваннями держави-агресора цивільного населення окупованих територій в якості «живого щита».

3931 9
20.03.2022

За словами Володимира Зеленського, РНБО прийняла рішення призупинити будь-яку діяльність на території України низки партій, які мають зв’язки з росією.

5466